Nov 9, 2013

PERADUAN ULANGTAHUN KE 4 BLOG PCB





Harini aku edit blog aku bagi nampak cantik siap ada nampak kilat sikit sikit dan aku letak gambar aku pakai baju cantik biar orang rasa nak datang lagi bagi tatap baju aku tu lepastu tak lupa jugak aku hiaskan background dia dengan gambar kereta favourite aku jadi penaik semangat kononnya nak berblog tapi gambar payung ke apa apa yang berkaitan payung langsung aku tak letak sebab cam tak sesuai.



Hahaha pengsan jugak nak buat satu ayat dengan perkataan perkataan ringkas ni hahaha



Nad suka entry PCB yang INI bertarikh 10 October


Kerana



-Menaikkan semangat nad yang juga dah 4tahun blogging tp baru sekali cashout kahkah
-Buat rasa nak active balik berblogging setelah sekian lama juga menyepi




Peraduan ini akan tamat pada 30/11/2013 jam 12 tengah hari.



Hadiah yang ditawarkan


Pertama - Wang Tunai RM100* + blog review
Kedua - Wang Tunai RM70* + blog review
Ketiga - Wang Tunai RM50* + blog review
3 Saguhati - blog review




3 comments:

  1. pening nak buat ayt tu kan ..hehe
    gud luck!
    MG pon join .
    tp blum publish lg tika MG komen disini :)

    ReplyDelete
  2. Salam alaik! Selamat berjaya^^
    Dari segmen yang sama, jemput singgah.

    http://brightnessofcahayahidayah.blogspot.com/2013/11/peraduan-ulang-tahun-ke-4-blog-pcb.html

    ReplyDelete