Nov 9, 2012

Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat ^_^

The Diary of Didiey


Sahabat. 

Merupakan seseorang yang penting dalam hidup kita. Seseorang yang kita selalu luangkan masa bersama. Ada bersama kita tatkala suka, duka, manis dan tawa. Apalah ertinya sebuah kehidupan ini tanpa dihiasi oleh sahabat.

Sahabat meupakan seseorang yang selalu ada di sisi kita apabila kita memerlukan mereka. Yang boleh mendengar luahan hati kita. Yang akan menjadi pendengar setia kita. Yang turut menjadi penyokong dalam setiap perkara positif yang kita lakukan. Tanpa kamu, siapa lah aku wahai sahabat..


Perkenalan pada sem 1 di uitm penang membawa beribu makna terhadap kami. Disebabkan kami datang dari jauh, so tak berapa ramai kawan katsini. Sebab tu lah kami lebih rapat.


Awak lah teman makan.
Awak lah teman di kelas.
Awak lah teman di kala bosan.
Awak lah teman untuk melepak.


Bukit Bendera.


Padang Kota Lama.

Persamaan kami berdua, bila dah keluar berjalan memang agak lupa nak balik. Kami memang akan menghabiskan masa bersama pada hujung minggu :)


Haa, dah macam berdrama kan kitorang?


Awak lah teman makan sy. Dah banyak tempat makan kita jelajah kan? c:


 Siap ada baju sahabat lagi tau :p hihihik. Try dalam fitting room sesama then snap and beli! :D
Kami betul betul beli.


Kenangan bersama tidak mungkin ku lupakan. Semoga kita terus boleh menjadi sahabat untuk sem sem yang mendatang. Tanpamu sahabat, boring lah aku di u tu hihihi ^^



6 comments:

  1. thanx sudi join :)
    good luck!
    jap lg update senarai peserta...boleh lah terjah peserta laen kalau nk =)

    ReplyDelete
  2. hai~..dari contest yg sama..jemput singgah ye..
    http://aminahazam.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html
    hope u win ;)

    ReplyDelete
  3. tengok pada gambar je dah dapat rasa yang korang berdua sangat2 rapat.. :) dua2 comel dan sweet. hehee..

    Aida pun join contest yang sama :
    http://www.diarisifroggie.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  4. Dah bace entry awak dan follow sini.. Saya pon join contest ni..

    http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamu-sahabat.html

    ReplyDelete
  5. nak follow, tapi tak nampak button follower..huhu
    good luck dear ! ^.^
    dari contest yang sama

    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  6. heyhey ! bestnya cerita dia, saya pun join contest yang sama :) jemput singgah baca entry saya pula :D

    http://sahabatroticanai.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    gud luck !

    ReplyDelete