Feb 24, 2012

Giveaway Kznabihah Eksklusif item


Psssttttt. Ini Giveaway menarik untuk perempuan >.<
Boleh pilih :
a) Colour block pencilCut Skirt
b) High waist skirt with polka dots ribbon
c) Palazo pants



Antara ketiga-tiga di atas Nad paling suke High Waist skirt with polka dots ribbon. Bukan apeeee, hehe. Sebenarnye Nad memang dah lama cari yang jenis camniy cause tengok orang pakai memang menarik. Firstly, memang taktahu atas yg cutting camni. Nad ingat diaorg yang adjust sendiri skirt tuw bagi atas sikit wuwuuuu~ T.T Tu bila nampak hadiah yg ditawarkan terus cepat cepat join! Lagipun memang dah lama teringin sgt jiwa keperempuanan niy nak dree up ayu ayu ;)


Siapa yg taktahu niy lah rupe skirt yang Nad harap sgt dapat tuw

Siap ada ribbon sekali taw kat pinggang tuw. Kita boleh pilih nak corak ape. Sounds cool right?



Dua lagi hadiah lain yg ditawarkan seperti ini dan ini


Cute girly stuff ever! ^^


Menarik? Tertarik? Berminat? Kawan-kawan boleh terjah page KZNabihah Boutique
Berharap untuk memenanginya? Join GA niy, click banner okie ^^



No comments:

Post a Comment